poniedziałek, 3 stycznia 2011

Nowy rok, nowe wyzwania

Nadal spekuluję na kontraktach EURUSD i tak zastanawia mnie dość mocny opór na 1.3430, jak myślicie wytrzyma czy puści, w tym okolicach ustawiałem się na krótko od tygodnia, ale powoli tracę cierpliwość i mimo brania zysku gdy cena schodzi niżej coraz mnie jestem przekonany czy rynek będzie spadać. W zeszłym tygodniu ostrzej zagrałem na walucie i portfel dostał niezłęgo kopa, dodatkowo zrealizowałem zyski na większości spółkach amerykańskich w moim portfelu i czekam, aż rynek do końca korekty by znów odkupić tańszy walor. Posiadam też niezrealizowane straty na indeksach SP500 oraz DJA, do tej pory traktowałem te instrumenty jako zabezpieczenie, a teraz przychodzi czas na spekulację i to dość ostrą.
Zmieniam trochę formułę bloga i będę starał się bardziej komentować bieżącą sytuację na rynku a podsumowania portfela będą miesięczne z racji dłuższego horyzontu jak i struktury walutowej portfela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz