środa, 24 lipca 2013

Oooops... here goes the Pacman!

Is the buss too full? Yes! It is! Jest takie powiedzenie na Wall Street, gdy rynek ze strachu przechodzi w chciwość. Jesteśmy przy pełnym poziomie na SPX, możliwe, że wyłamiemy 1700 w górę, ale z drugiej strony robi się zbyt optymistycznie. Czekam na jakieś wystudzenie nastrojów: może coś o QE3, może coś z rynku pracy, może korekta na wskaźnikach koniunktury. Na razie SPX szykuje się prawdopodobnie do korekty, ale znów może być płytka a ceny nad wyraz zmienne. Czekamy na realizacje strategii opcyjnych.

4 komentarze:

  1. Jak na razie jest zbyt optymistycznie, pewnie to się niedługo zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,

    znalazłem Pana bloga i spodobała mi się jego zawartość (całe "podejście" do tematu).

    Mój "trading" i inwestycje :-) pozostawiają bardzo wiele do życzenia. Chciałbym skrócić sobie drogę i uczyć się od profesjonalisty.


    1. Uważam, że jest jeden dobry sposób na zweryfikowanie bloga: zamieszczenie informacji o trejdzie/wejściu przed wejściem lub tuż po, a potem podsumowanie transakcji.

    Proszę o informację czy jest możliwość weryfikacji Pana trejdów w sposób opisany przeze mnie, jest to de facto danie cynku o transakcji :D, ale ja

    nie widzę innej możliwości weryfikacji. Ewentualnie może jakiś inny sposób, o którym nie pomyślałem?

    2. Jaka jest skuteczność Pana wejść/trejdów?

    3. Czy prowadzi Pan może szkolenia z akcji/kontraktów terminowych/forex?

    4. Jeśli nie, to czy zna Pan dobrego szkoleniowca, którego blog/szkoła spełnia punkt 1 powyżej? Jakaś rekomendacja - może u kogoś się Pan uczył?



    Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie tej wiadomości. Bardzo proszę o pomoc, bo samemu łatwo pogubić się w meandrach finansowego świata..... Będzie mi bardzo miło, jeśli zechce mi Pan coś odpisać. :-)


    Z wyrazami szacunku, Mateusz

    O ewentualny kontakt proszę na matiplo(małpa)onet.eu, nie w komentarzach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie średnio mam czas na tego typu sprawy. Staram się opisywać mój sposób patrzenia na rynek, a inteligentny inwestor może coś z tego podłapać, zagrać przeciwnie lub po prostu olać. Niestety nie ma drogi na skróty;) takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. this is a very important thing shared, I just wanna thanks for letting us know about this amazing information. house of borse Thank you and good luck with the future articles.

    OdpowiedzUsuń