poniedziałek, 20 grudnia 2010

Strategia, portfel, broker

Z uwagi na małą ilość wolnego czasu, wpisy pojawiają się dość rzadko i ograniczam się do komentowania sytuacji w moim portfelu. Strategia jaką przyjąłem to rygorystyczne zasady zarządzania kapitałem z uwagi na dużą amplitudę ruchów na rynku forex oraz mocne lewarowanie pozycji indeksowych i towarowych. Z drugiej strony jednak nie daje to możliwości wykorzystania całego kapitału. Dlatego też zacząłem testować nowego brokera i mam nadzieję, że po Nowym Roku przeniosę tam całość zarządzanego kapitału. Broker to City Index, który oprócz standardowych instrumentów na jakich spekuluję (waluty major, indeksy SP500, WIG20 oraz niektóre towary) zainteresował mnie szeroką ofertą akcji amerykańskich. I właśnie wolne środki zamierzam przeznaczyć na spekulację akcyjną. Co za tym idzie będę starał się tworzyć watchlisty walorów, które według mnie są warte uwagi.
Strategia w długim terminie zarządzania portfelem będzie się opierała na zmniejszaniu ryzyka, a więc przesunięcie środków z rynku forex do akcyjnego.
Póki co czekam na rozstrzygnięcie sytuacji na parze EURUSD i indeksie SP500 gdzie w tym momencie koncentruje się zaangażowanie mojego portfela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz