poniedziałek, 23 maja 2011

Strategia 1,2,3,4... C.d.

Omawiana wcześnej strategia nie dała oczekiwanych sygnałów, czyli wybicia w górę z kanału spadkowego, jednak nadal cena porusza się w ograniczneniach. Zobaczymy jak potoczą się losy S&P 500. Jak wspomniałem miałem 12 kontraktów e-mini po średniej cenie 1334, część kupionych wyżej sprzedałem pod ograniczeniem, część zamknęła się na stop lossie z niewielkim zyskiem, a 5 opcji put ze strikiem 1345 jest nadal w grze, wygasają jutro, jest na nich niewielki zysk a na futures znów ustawiłem się na dolnym ograniczeniu, średnio po 1316 tym razem bardziej zachowawczo 7 kontraktów ze stopem 6 dolarów niżej, jeśli stopy zostaną ruszone nadal zysk będzie brany z zabezpieczenia.
W momencie jak piszę posta, perspektywa ratingu Belgii została obniżona i rynek znów robi mały sell off. ;)
Mam wrażenie, że rynek tak szybko nie da oczywistego sygnału kupna i spadnie do lokalnych minimów jeszcze raz, jeśli w okolicach 1312-15 na S&P 500 nie znajdą się kupujący cała ta formacja może zostać zanegowana, dlatego zastanawiam się jeszcze nad kolejnym długim put'em ale strike ustawiony nieco niżej gdzies w połowie kanału.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz